Voor project aanbieders

Op zoek naar zinvolle beleggers
Naast de financiële, meer harde aspecten gaat Anders Financieren over zo veel meer. Anders Financieren gaat over het samenbrengen van beleggers/donateurs en organisaties met een maatschappelijke doelstelling. We brengen het verhaal van de ondernemers bij een breed, divers publiek onder de aandacht.

Social Impact Marketing
Hoe maken we contact met onze nieuwe stakeholder? Hoe zorgen we voor beweging en participatie van de (lokale) gemeenschap? Daartoe zetten we de waarden van de organisatie om in een concrete positieve beleving binnen de (lokale) samenleving. Anders Financieren ondersteunt desgewenst bij het bedenken, ondersteunen en realiseren van maatschappelijk relevante acties die de waarde(n) van de organisatie uitdragen. Dat doen we met creativiteit, humor, enthousiasme en diep rakende verfrissing. We noemen het SiM (Social Impact Marketing).

  • Durven
  • Ontmoeten
  • Afstemmen
  • Transparant zijn
  • Bijdragen mogelijk maken
  • Aanpakken/uitrollen
  • Verantwoording afleggen

Inspireren en uitdragen
Het draagvlak, engagement en enthousiasme bij de medewerkers is doorslaggevend. Met inspiratiesessies en dialoogrondes in de organisatie zelf laten we de noodzaak en waarde van het project echt tot leven komen. Zo vormt zich vanzelf een groep mensen die actief hun eigen netwerk om aandacht vragen voor het project.

‘Ambassadeurs’, die het project onderschrijven en actief uitdragen, zijn zeer waardevol. We weten allemaal dat mond-op-mondreclame de meest krachtige en succesvolle manier van ‘marketing’ is. Om over uitstraling en LIKEability nog maar te zwijgen.